Kamis, 19 November 2015

Chiropractic - lesen mencetak Wang?

Chiropractic - lesen mencetak Wang?

Ramai pesakit dan pengamal penjagaan tradisional melihat kiropraktik sebagai lesen untuk mencetak wang. Ini kerana konsep asas seni penyembuhan mencadangkan bahawa untuk mengekalkan kesihatan yang baik sepanjang hayat, pemeriksaan biasa dan pelarasan yang perlu. Sekarang, jika saya telah mewujudkan modaliti rawatan untuk semua jenis keadaan dan mahu ia menjadi perniagaan yang berdaya maju, saya rasa saya akan menambah klausa yang sama ke dalam undang-undang kecil saya, juga!

Sekarang, sebelum semua ahli tulang anda mendapat semua di tangan di artikel ini, saya mesti memberitahu anda bahawa saya biasanya peminat kiropraktik. Saya percaya penyedia penjagaan yang paling adalah berniat baik dan benar-benar ingin yang terbaik untuk pesakit mereka. Saya juga tidak menyalahkan ahli tulang kontemporari untuk hanya mengikuti peraturan yang ditetapkan oleh mereka yang datang sebelum mereka ...

Walau bagaimanapun, saya bukan peminat wang menjana mesin yang diwakili oleh industri kiropraktik moden, terutamanya apabila pesakit terancam atau tertipu penjagaan jangka panjang tanpa memahami fakta keadaan mereka atau jangkaan benar untuk mencapai penawar. Sudah tentu anda semua percaya bahawa ianya lebih bermanfaat untuk meneruskan kiropraktik untuk memastikan kesihatan yang baik. Walau bagaimanapun, apa yang anda sanggup lakukan untuk mendapatkan pesakit anda untuk memeluk falsafah ini sama? Adakah kamu membiarkan mereka pilih berdasarkan fakta-fakta atau anda akan memasarkan kepada mereka tanpa belas kasihan, menggunakan apa sahaja cara yang perlu untuk menjamin hubungan yang berkekalan dengan wang mereka?

Saya memulakan perjalanan sakit belakang saya sendiri di bawah jagaan chiropractor, dan bukannya seorang doktor tradisional. Lelaki ini ternyata merangkumi semua yang saya dapati keji dalam sektor penjagaan alternatif. Dia ternyata di dalamnya untuk wang dan mengambil berat sedikit untuk apa-apa lagi. Seperti yang saya berkembang melalui rawatan, saya berpeluang menemui ramai ahli tulang lain dan dirawat oleh berpuluh-puluh di seluruh dunia sepanjang 18 tahun. Banyak dari penyedia penjagaan luar biasa masih rakan-rakan, manakala yang lain adalah lebih sedikit daripada kenangan dahsyat raksasa lapar kejam dan wang ...

Saya sama sekali tidak mempunyai masalah dengan membuat wang dengan membantu orang. Ini sering dirujuk sebagai "keadaan baik dengan berbuat baik". Walau bagaimanapun, perbuatan baik adalah frasa utama di sini ... Apabila pesakit pergi ke chiropractor, saya suka pembekal untuk memberitahu mereka secara jujur ​​mengenai sifat kebanyakannya gejala rawatan dan hakikat bahawa pelarasan tetap statistik perlu dikekalkan agar apa-apa relief yang disediakan untuk lepas. Malangnya, saya jarang mendengar ini ... Sebaliknya, chiropractor sering mengambil masa yang sedikit mereka sebenarnya memperuntukkan pesakit untuk hadir sebagai jualan padang memberitahu jiwa miskin bahawa mereka perlu berada di bawah jagaan yang berterusan, kemungkinan besar untuk hidup. Tiada pilihan diberikan dan tidak menjanjikan untuk melegakan dibuat ... Ini adalah tekanan penggunaan taktik pada yang terbaik dan pesakit yang menulis kepada saya dengan ribuan cerita itu mempunyai cukup itu semua ...

Sekarang ada yang baik dan tidak baik dalam semua profesion, kerana ia sering berkata, tetapi kenyataan yang menyedihkan tetap bahawa anda jarang mendengar daripada ahli tulang yang baik dan benar-benar mengambil berat, berbanding dengan ramai yang seolah-olah melihat $$$ apabila mereka membuka mata mereka setiap pagi. Saya tahu contoh-contoh denda satu profesion yang mulia di luar sana, tetapi mungkin ia adalah sifat kita untuk memberi tumpuan kepada negatif, terutamanya apabila beberapa spesimen itu benar-benar mewakili kemerosotan moral sains kesihatan. Ingat kiropraktik yang masih banyak digunakan untuk merawat sakit belakang. Industri dorsopathy adalah salah satu yang paling menguntungkan dalam semua bidang perubatan, kerana pesakit jarang mencapai penawar dan biasanya menjadi pelanggan jangka panjang, uh, pesakit ...

Walaupun pesakit yang mempunyai masalah dengan beberapa ahli tulang, profesion, secara keseluruhannya, terus berkembang dan meluaskan pengaruhnya dalam seni penyembuhan yang saling melengkapi. Dalam pengalaman saya, ini adalah kerana ahli tulang benar-benar cemerlang boleh membawa orang-orang yang tidak baik. Chiros kedudukan tinggi dalam kepuasan pesakit, bukan kerana mereka boleh menggubal beberapa penawar sihir, tetapi sebaliknya, kerana mereka mendengar dan berinteraksi dengan pesakit seperti manusia. Ini adalah aduan utama yang ditawarkan tentang doktor perubatan ... Kebanyakan hanya seolah-olah tidak juga berpura-pura mengambil berat atau memahami. Ahli tulang boleh mengenakan bayaran untuk penyayang ini, tetapi mungkin pelaburan berbaloi selepas semua.

Jadi, untuk meringkaskan, perubahan utama saya mengalu-alukan dalam sektor kiropraktik termasuk lebih telus dalam amalan penjagaan dan harapan, contoh kurang mengancam pesakit ke dalam apa yang akan berlaku jika mereka tidak terus dengan pelarasan dan kesimpulan keseluruhan, kurang tidak logik mengenai sifat sakit kronik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar